سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل و هتل آپارتمان شیراز با بیشترین تخفیف

رزرو هتل های دو ستاره، سه ستاره ، چهار ستاره و پنج ستاره و هتل آپارتمان شیراز با بیشترین تخفیف

نمونه ای از هتل های شیراز که توسط سامانه رزرواسیون آنلاین هتل پارمین قابل ارایه میباشد:

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز  در قسمت شمالی شهر شیراز، در کنار دروازه قرآن و مشرف به این شهر تاریخی و زیبا قرار گرفته‌است. این هتل چهارده طبقه از مجلل‌ترین هتل‌های شهر شیراز است که با داشتن 1588 باب فضای اقامتی، محیطی فرحبخش را برای میهمان‌ها به دیار شیراز فراهم آورده‌است. این هتل لوکس با زیربنای 40 هزار مترمربع در سال 922 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. هتل بزرگ شیراز با داشتن اتاق‌های متصل بهم (کانکتدروم) مشکل کمبود فضای اقامتی  خانواده‌های پرجمعیتی را که خواهان اقامت در یک اتاق هستند، حل کرده است.

هتل بزرگ شیراز در نزدیکی مراکز تاریخی و تفریحی این شهر مانند: دروازه قرآن، باغ جهان‌نما، حافظیه، پارک کوهپایه و شهربازی شیراز (لوناپارک) قرار گرفته‌است. چهار طبقه پارکینگ با گنجایش 6000 خودرو، سه طبقه رستوران شامل بزرگترین رستوران گردان ایران با داشتن سرآشپزهای حرفه‌ای و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، مجموعه ورزشی شامل صخره‌نوردی و بدنسازی، مجموعه آبی، سالن ماساژ ویژه آقایان و بانوان، تنها بخشی از امکانات ویژه و به روز این هتل مجلل است. هتل برای رفاه حال معلولین و جانبازان محترم دارای امکاناتی نظیر: رمپ ورودی و ویلچر می‌باشد.

 

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز با ارتفاع 110 متر و در سی طبقه در بلواری به همین نام و در منطقه سرسبز و زیبای قصرالدشت شیراز در سال 89 احداث گردیده‌است. این هتل پنج ستاره با 2500 واحد اقامتی شامل: اتاق یک تخته، اتاق دوتخته و سوئیت محیط دلنشینی را برای میهمانان گرامی با سلایق متفاوت فراهم کرده‌است. وجود پارک و فضاهای تفریحی مناسب اطراف هتل به جذابیت‌های هتل افزوده است. هتل چمران شیراز، نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه بین‌المللی شیراز است.

دسترسی آسان به مراکز تجاری و گردشگری مهم‌ترین ویژگی هتل چمران شیراز است. این هتل که از بلندترین هتل‌های  شهر شیراز محسوب می‌شود دارای امکانات بی‌نظیریست. آسانسور شیشه‌ای همراه با دید زیبایی از شهر شیراز یکی از آنهاست. رستوران سنتی در طبقه منفی یک، فست فود در طبقه اول، سالن صبحانه خوری در طبقه سوم، کافی شاپ همراه با موسیقی زنده در طبقه 23، رستوران پانوراما در طبقه 24 و رستوران ایتالیایی داوینچی همراه با موسیقی زنده در طبقه 25 مطابق با سلایق و علایق متفاوت،، مشغول خدمات‌رسانی به میهمانان گرامی هستند. همچنین از امکانات دیگر هتل می‌توان از سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و... نام برد.

 

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز که هتلی پنج ستاره می‌باشد، بیش از 200 باب اتاق مدرن، سوئیت و آپارتمان را در 13 طبقه و در دو بلوک در خود جای داده‌است. این هتل در سال 811 و در ضلع شمالی خیابان کریمخان‌زند شیراز به بهره‌برداری رسید. میهمانان گرامی بسته به سلیقه‌شان در انتخاب نوع اتاق، می‌توانند نمایی از شهر شیراز و یا کوه را از اتاق خود به تماشا بنشینند. باغ ارم به فاصله اندکی از هتل پارس شیراز قرار دارد که می‌توان با اندکی پیاده‌روی به آن رسید.

هتل پارس شیراز دسترسی آسانی به مراکز دیدنی و تاریخی شهر شیراز مانند: مجموعه کریم‌خانی، سعدیه و حافظیه دارد.  اولین رستوران آفریقایی ایران در این هتل راه‌اندازی شده‌است. از دیگر رستوران‌های این هتل می‌توان از رستوران گلسرخ، رستوران ملل، رستوران لوتوس واقع در بام هتل نام برد که همگی آنها سرو غذا را همراه با موسیقی زنده، خاطره‌انگیزتر می‌کنند. امکانات دیگر هتل شامل: استخر سرپوشیده، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی می‌باشد. همچنین فروشگاه‌های هتل، صنایع دستی این شهر را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

 

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز که هتلی پنج ستاره است در کنار بوستان آزادی و در شمال غربی شهر شیراز، در نقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زیبا از شهر شیراز واقع شده است. این هتل که از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر شیراز است در سال 1350 در 10 طبقه و بیش از 230 باب فضای اقامتی بنا گردیده‌است. هتل هما شیراز پس از آخرین بازسازی در سال 933، به تجهیزات مدرن هتلداری مجهز گردید.

هتل هما شیراز که هتلی تجاری-توریستی می‌باشد دارای امکانات بی‌نظیری مانند: سالن های همایش و کنفرانش، امکانات  و وسایل ورزشی همچون سونای خشک، جکوزی، استخر سرپوشیده، پارک کودکان و ...، رستوران پرنیان با منوی ابتکاری مخصوص سرآشپز، رستوران تابستانی، رستوران گلستان، رستوران بوستان و کافی شاپ لابی به همراه نوای زنده پیانو، می‌باشد. هتل هما شیراز به دلیل نزدیکی به اماکن تاریخی شهر شیراز همانند: مسجد و حمام وکیل، ارگ کریمخانی و  باغ‌های زیبای ارم، دلگشا و عفیف‌آباد، همواره مورد توجه مسافران محترم شهر شیراز قرار می‌گیرد. به منظور رفاه حال معلولین و جانبازان عزیز امکاناتی نظیر: رمپ ورودی و ویلچر در این هتل در نظر گرفته شده‌است.

 

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز که هتلی چهارستاره محسوب می‌شود، در یکی از بهترین و آرام‌ترین محله‌های شهرشیراز یعنی معالی‌آباد و در شمال غربی این شهر واقع گردیده است. این هتل با در اختیار داشتن بیش از 700 باب فضای اقامتی شامل: اتاق یک تخته، دو تخته، کانکت و سوئیت جونیور، در سال 93 آغاز به‌ کار کرد. معماری ویژه و امکانات مطابق با استانداردهای بین‌المللی، منجر به محبوبیت هتل الیزه شیراز در بین مهمانان گرامی شد‌ه‌است.

هتل الیزه شیراز با دسترسی آسان به مراکز تجاری-تفریحی، باغات شهر، بیمارستان‌های تخصصی، محل دائمی نمایشگاه  بین المللی شیراز و پایانه راه‌آهن در موقعیت مکانی خوبی بنا شده‌است. رستوران لابی و بام هتل، سونا خشک، جکوزی، سونا بخار و سالن ماساژ از امکانات این هتل می‌باشد. همچنین در این هتل امکانات رفاهی مورد نیاز معلولین عزیز نیز مدنظر قرار گرفته‌است به گونه‌ای که علاوه بر رمپ ورودی ویژه معلولین، امکان حرکت ویلچر در داخل سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

 

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر شیراز محسوب می‌شود در دهه‌ی سی خورشیدی در دو طبقه و با 533 فضای اقامتی متنوع شامل: اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های یک خوابه و دوخوابه و اتاق کانت چهارتخته آغاز به کار کرد. این هتل چندین بار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته‌است که آخرین بار آن سال 95 شامل بهسازی برخی از اتاق‌ها بوده است. حیاط نسبتا بزرگ هتل با درختان کهنسال، یادآور ایام قدیم شیراز است.

هتل پارک سعدی شیراز به دلیل نزدیکی به حافظیه، انتخاب مناسبی برای کسانی می‌باشد که علاقه‌مند به حافظ و مقبره‌ی  زیبای او هستند. رستوران بوستان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مطابق با سلایق و ذائقه‌های مختلف، رستوران تابستانه همراه با موسیقی سنتی، کافی شاپ با منظره‌ی زیبایی از درختان سرو سر به فلک کشیده و مجموعه ورزشی شامل: سونا، جکوزی، محیط بازی ویژه کودکان، میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و ... از امکانات این هتل می‌باشد. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

هتل اطلس شیراز                                            

هتل سه ستاره اطلس شیراز در موقعیت مناسبی از شهر شیراز که دسترسی آسانی را به مکان های دیدنی فراهم میکند قرار گرفته است. هتل اطلس با امکاناتی قابل قبول و محیطی آرام و صمیمی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز شهر شیراز می باشد .

هتل ارگ شیراز 

هتل ارگ شیراز واقع در مرکز شهر زیبای شیراز و در نزدیکی اماکن تاریخی و تفریحی این شهرقرار دارد.نسبت به قیمت مناسب اتاقها، هتل ارگ دارای امکانات مناسبی برای یک سفر خاطره انگیز به شیراز است.نزدیکی به بازار ،مراکز دولتی و حرم حضرت شاه چراغ از مزایای دیگر این هتل میباشد.

هتل کریم خان شیراز

هتل سه ستاره کریم خان شیراز در خیابان رودکی شهر زیبای شیراز واقع شده است. این هتل در سال 1392 مورد بهره  برداری قرار گرفته و ازین رو هتلی نوساز و شیک می باشد . هتل کریم خان دسترسی آسانی را به اماکن گردشگری مانند مجموعه زندیه،شاه چراغ،حافظ،سعدی و باغ ارم ... و مراکزخرید برای میهمانان عزیز شهر شیراز به ارمغان می آورد.

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز واقع در مرکز شهر زیبای شیراز و در نزدیکی اماکن تاریخی و تفریحی و جاذبه های گردشگری این شهرقرار دارد.هتل حافظ شیراز با تغییر تجهیزات کلیه اتاقها در بهترین شرایط،آماده پذیرایی از میهمانان محترم  میباشد.نزدیکی به بازار ،مراکز دولتی و حرم حضرت شاه چراغ از مزایای دیگر این هتل میباشد.

هتل سنتی نیایش شیراز 

هتل سنتی نیایش شیراز که در بافت تاریخی فرهنگی شیراز واقع شده ، از قدمتی طولانی بهره مند است به نحوی که صد سال پیش در این مکان جلسات "انجمن ادب شیراز" برقرار بوده و این مکان اولین چاپخانه و همچنین محل چاپ اولین شماره روزنامه شیراز بوده است.
این هتل از معماری زیبای خانه های سنّتی شیرازی برخوردار است لذا ماشین تا 150 متری آن نمی تواند بیاید به همین خاطر از دود و صداهای ناهنجار وسائل نقلیه موتوری در اینجا خبری نیست . هتل نیایش در میان مجموعه ای از موزه ها ، کلیسا و آتشکده های قدیمی و نیز مساجد و خانقاه ها واقع شده است.

شما میتوانید رزرو هتل های شیراز با بیشترین تخفیف را از طریق سامانه جامع گردشگری پارمین انجام دهید. اقامتی دلنشین به همراه بازدید از زیبایی های شهر شیراز مانند آرامگاه حافظ(حافظیه)، آرامگاه سعدی(سعدیه)، دروازه قرآن، تخت جمشید،شاه چراغ سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد

هتل دو ستاره رودکی شیراز در خیابان زند شهر کهن و تاریخی شیراز قرار گرفته است.این هتل بهترین دسترسی را به اماکن گردشگری و مراکز خرید برای میهمانان عزیز شهر شیراز به ارمغان می آورد.

 

شما میتوانید رزرو هتل های شیراز با بیشترین تخفیف را از طریق سامانه جامع گردشگری پارمین انجام دهید. اقامتی دلنشین به همراه بازدید از زیبایی های شهر شیراز مانند آرامگاه حافظ(حافظیه)، آرامگاه سعدی(سعدیه)، دروازه قرآن، تخت جمشید،شاه چراغ سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.